tycker synd om mig själv.

Ligger i sängen, gjort de sen jag kom hem från skolan där vid 4. Sett på the o.c och sovit lite, tog mig t.o.m upp där för nån timme sen och gjorde lite mat. Har lite dålig med serier att titta på nu när alla säsonger börja gå mot sitt slut och ta sommaruppehåll så bestämde mig för att se på OC, sjukt länge sen. För stunden lyssnar jag på en av dem bästa låtarna som finns, enligt min smak, Brad Paisley feat. Alison Krauss - Whiskey lullaby. Sjukt sorglig men bra.

Dagen har jag då spenderat i skolan och på pontusbadet. Vi har haft friidrott, simning och fotboll. Skulle försöka att inte vara med alls då jag vaknade upp i morse med rivande känsla i halsen men gud så svårt det är. När fotbollen kom så, eller ja, jag försökte gå övningarna men när jag kom hem ångrade jag även det ganska hårt. La mig i sängen yr och febrig nästan på en gång. Ursch! Nu ligger jag här och tycker synd mig själv!



Jo, såg här i veckan att Taylor Kirsch eller vad han nu heter i efternamn, men iaf Tim Riggins, inte kommer vara med i  den sista säsongen, säsong 5 av Friday night lights. Sjukt trist! Han var ju den enda av dem bra i den 4de säsongen och riktigt snygg! Även Sjukt trist att det bara kommer en till säsong. Dem som inte följt denna serie, gör det! s1, s2 och s3 - sjukt bra.

Nu ska jag gå och ta en till ipren, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0